?????????
?????? ??

پویان ? وبلاگ.این وبلاگ برای ارائه مطالب به دانشجویان ساختم و امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده شما قرار بگیره 09301011105
????? : poyan24@gmail.com



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 78627
تعداد مطالب : 756
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت


?
???????: پویان |
یک شنبه 21 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

انتقال سريع و آسان فايل ها و تنظيمات ويندوز Xp به ويندوز 7
همه دوستان شما به سمت ويندوز 7 رفته‌اند اما شما نگران اين هستيد که اگر قرار باشد به ويندوز جديد کوچ کنم فايل‌ها و تنظيمات سيستم من چه مي‌شود؟ براي ويندوز جديد هم بايد تنظيمات جديد را اعمال کنم؟ خوب چون اين کار يا اصلا غيرقابل انجام يا زمان‌بر است، خيلي‌ها از به‌روز کردن ويندوز خود به ويندوز 7 دوري مي‌کنند. امروز قصد داريم ترفندي را به شما معرفي کنيم تا به سادگي تنظيمات و فايل‌هايتان را با چند کليک ساده به ويندوز جديد انتقال دهيد. براي اين‌ کار ما از برنامه اي که ماکروسافت از ويندوز ويستا به بعد آن را به امکانات ويندوز هاي خود اضافه کرد استفاده مي‌کنيم.

ادامه مطلب

????????: انتقال سريع و آسان فايل ها, ,

?
???????: پویان |
یک شنبه 21 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

رفع اشکال ويندوز 7
يکي از رايج‌ترين مشکلاتي که همه کاربران مبتدي رايانه از آن رنج مي‌برند نبود توانايي براي توضيح جزييات مشکل به‌وجود آمده در رايانه‌شان است.
اکثر کاربران تازه‌کار رايانه پس از برخورد با يک مشکل و مراجعه به متخصص جمله "نمي‌دونم، چطور بگم" را بارها و بارها تکرار مي‌کنند. آيا براي اين مشکل راه‌حلي به ذهن شما مي‌رسد؟
 
ادامه مطلب

????????: رفع اشکال ويندوز 7, رفع اشکال ویندوز سون, ,

?
???????: پویان |
یک شنبه 21 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

گزینه‏های مخفی در منوی Send To ویندوز 7
اگر تا به حال نسخه آزمایشی ویندوز جدید مایکروسافت، به نام ویندوز 7 را نصب نموده و استفاده کرده باشید، حتماً می‏دانید به مانند ویندوزهای پیشین، پس از راست کلیک بر روی یک فایل یا فولدر، منویی به نام Send To جهت ارسال فایل یا فولدر انتخابی به قسمت های مهم ویندوز وجود دارد. اما در ویندوز 7، در این منو ترفندی نهفته است که با استفاده از آن میتوانید گزینه های دیگری را نیز در منوی Send To مشاهده کنید و این منو را توسعه دهید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت.



بدین منظور:
بر روی یک فایل یا فولدر راست کلیک کنید. سپس به قسمت Send To بروید. در این منو، گزینه‏های پیش فرض نظیر Compressed Folder، Desktop و... را خواهید دید.
اما اکنون جهت مشاهده آیتم‏های مخفی شده در این منو، به هنگام راست کلیک بر روی فایل یا فولدر، کلید Shift را بگیرید و سپس راست کلیک کنید و به منوی Send To بروید.
اکنون گزینه‏های کاربردی دیگری نظیر My Documents را نیز در این منو خواهید داشت و می‏توانید مستقیمأ فایل یا فولدر را به این مسیرها ارسال کنید.

همچنین در صورتی که دوست دارید همواره این منو به همین شکل باشد و دیگر نیازی به نگه داشتن کلید Shift جهت مشاهده آن‏ها نباشد:
کافی است Computer را باز کنید.
سپس در Location bar (نوار آدرس بالای صفحه) عبارت shell:sendto را وارد نموده و Enter بزنید.
اکنون جهت انتقال مسیرهای مورد نظر به منوی Send To از فولدری که دوست دارید نمایش داده شود یک Shortcut تهیه کنید و آن را در این محل کشیده و رها کنید (Drag & Drop کنید).
__________________

????????: گزینه‏های مخفی در منوی Send To ویندوز 7, ,

?
???????: پویان |
یک شنبه 21 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7
همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
بر روی منوی Start کلیک کنید.
سپس کلیدهای Ctrl به علاوه Shift را به طور همزمان بگیرید و بر روی فضای خالی از منوی Start راست کلیک کنید.
خواهید دید که در منوی ظاهر شده، علاوه بر Properties گزینه Exit Explorer نیز به چشم می‏خورد که با انتخاب آن می‏توانید Windows Explorer را ببندید.

لازم به ذکر است برای بازگردانی Windows Explorer بایستی Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید. از منوی File بر روی New Task کلیک کنید و در پنجره جدید explorer.exe را تایپ کرده و Enter بزنید.
__________________

????????: ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7, ,

?
???????: پویان |
یک شنبه 21 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

آموزش تصویری تنظیم ویندوز ۷ برای تماشای تلویزیون از طریق رایانه
در این مقاله قصد داریم کل فرایند راه اندازی تلویزیون روی رایانه شما را، گام به گام ، به صورت کاملا تصویری برایتان شرح دهیم. لازم به ذکر است تیونری که در این مقاله روی رایانه خود مورد استفاده قرار دادیم مدل WinTV-HVR-NovaT بود.
قبل از نصب کارت تیونر تلویزیون، منوی ویندوز مدیا سنتر به شما گزینه ای برای راه اندازی آن نشان خواهد داد.


????????: آموزش تصویری تنظیم ویندوز7, تنظیم ویندوز سون, ,

?
???????: پویان |
چهار شنبه 17 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

آموزش نصب تصویری ویندوز 7
با توجه به ارائه آموزش نصب ویندوز XP در گذشته و استقبال شما کاربران گرامی بر آن شدایم تا مطلب مربوط به آموزش نصب ویندوز 7 را نیز برایتان آماده نمائیم.
این آموزش نیز یکی از کاملترین آموزش هایی هست که می توان ارائه داد پس سعی کنید خیلی با حوصله و دقت آن را پیگیری کنید. این فایلی که برای شما آماده کرده ایم توسط PowerPoint 2007 تهییه شده است.بنابراین برای دیدن آن باید از Powerpoint نسخه 2003 یا 2007 استفاده کنید. برای دانلود این آموزش از لینک زیر استفاده کنید
 

????????: آموزش نصب تصویری ویندوز 7 , ویندوز7, ,

?
???????: پویان |
چهار شنبه 17 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

دانلود رایگان کتاب آموزش ویندوز هفت(سون)

 

2.78مگابایت


????????: دانلود رایگان کتاب آموزش ویندوز هفت(سون), ویندوز7, ,

?
????? ?????

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد
?????
????????
?? ??? ????
????????